Útlemondási biztosítási szabályzatok (Sztornó biztosítás)

Az útlemondási biztosítást két biztosító társaság végzi. Nézze meg az utazási szerződésben, hogy Önnek hol lett megkötve az útlemondási biztosítása.

AZ EUB ÚTLEMONDÁSI BIZTOSÍTÁSI SZABÁLYZATA

Letölthető EUB-s iratok:
EUB útlemondási biztosítási szabályzata
EUB Útlemodási kárbejelentő nyomtatvány

Európai Utazási Biztosító Zrt.
EUB ügyfélszolgálat:
 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Tel.: +36 1 452 3580
www.eub.hu
ugyfelszolgalat@eub.hu

A QBE ATLASZ BIZTOSÍTÓ ÚTLEMONDÁSI BIZTOSÍTÁSI SZABÁLYZATA

A károk rendezését a QBE Atlasz Biztosító Zrt. Központi Kárrendezési Irodája végzi a 1143 Budapest Stefánia út 51. szám alatt található székházában. A károk bejelentését írásban kell megtenni, de munkatársaik előzetesen telefonon, interneten keresztül vagy e-mailben is elfogadják a bejelentéseket. A kárbejelentés határideje a kötvényekben szabályozva van, de általában a káresemény bekövetkezését követő 2 munkanap.

Letölthető QBE-s iratok:
Letölthető QBE Atlasz ZRT Útlemondási Biztosítási Szabályzat
Letölthető QBE Atalasz ZRT kárbejelentő, utazásképtelenségkor, útlemondási biztosításhoz

A QBE Atlasz Zrt. zöld száma: 06-80-468-468.
Telefon: +36 (06) 1460 1400
Fax: +36 (06) 1460 1499
Cím: QBE Insurance (Europe) Limited Magyarországi Fióktelepe
1143 Budapest
Stefánia út 51.
A biztosító nyitvatartási ideje:
hétköznapokon 8.00-16.30-ig
pénteken 8.00-14.00
A nyitvatartási időn kívül a zöld számon üzenetrögzítő működik.
A biztosító honlapja: http://www.qbeatlasz.hu/
E-mail cím: info.hungary@qbeatlasz.com

A kárrendezési iroda végzi az élet- nem élet, és utas ágazat területén bekövetkezett károk rendezést.
 

ÖN UTAZÁSKÉPTELEN LETT ÉS LE SZERETNÉ MONDANI AZ UTAZÁSÁT?

FONTOS:
HA ÚGY DÖNT, HOGY ÖN UTAZÁSKÉPTELENSÉG MIATT SZERETNÉ LEMONDANI AZ UTAZÁST, AKKOR IRODÁNKNAK ÉS A BIZTOSÍTÓNAK HALADÉKTALANUL JELENTSE BE ÍRÁSBAN! (Szóban, telefonon nem elég)

Az követendő eljárás egyszerűen elmondva pár szóban:
Az eljárás hivatalos és érvényes szövege alul letölthető. Azért írjuk le ilyen egyszerűen, mert most, hogy Ön egy utazást kénytelen lemondani, ezért biztosan ideges vagy legalábbis izgatott. Nyugi-nyugi nem dőlt össze a világ:-)

MIT TEGYEN MOST?
1) Lemondási szándékát, nyilatkozatát írásban bejelenti irodánknak és a biztosítónak.
2) Mi küldünk Önnek egy kárbejelentőt, vagy erről az oldalról is le tudja tölteni. A kárbejelentőt értelemszerűen kitölti, ezután behozza az irodánkba, mi 2 napon belül kiszámoljuk az Önnek visszajáró pénzt, majd visszaadjuk Önnek az iratot és persze a pénzt.

2/a.) Mennyit pénzt adunk mi vissza? Utazási szerződésben van rögzítve, amit Ön is ismer.
3.) A kárbejelentőt és a többi szükséges iratot (pl. orvosi igazolást) elviszi a biztosítóhoz.
4.) Innentől kezdve, ha a biztosító szeretne velünk valamit intézni, akkor irodánkat így is - úgyis meg fogja keresni. (Tulajdonképpen mindig meg is keresi)

Ne ijedjen meg, nem bonyolult az eljárás. Ha segítségre lenne szüksége, akkor hívjon minket telefonon és segítünk amiben tudunk, de ne feledje mi sem a biztosító ellen, sem Ön ellen nem adunk és nem adhatunk tanácsokat. Telefonszámunk: + 36 1 785 84 92

AZ IRODÁNK A BIZTOSÍTÓVAL TÖRTÉNŐ ÜGYINTÉZÉSBE NEM FOLYIK BELE, A JOGVISZONY A BIZTOSÍTOTT (ÖN) ÉS A BIZTOSÍTÓ (QBE ATLASZ ) KÖZÖTT JÖTT LÉTRE.
MAGYARUL: ÖNNEK KELL A BIZTOSÍTÓNÁL ELJÁRNIA!

Irodánk a kárbejelentőnek azon részét igazolja le, ami rá vonatkozik, a többit Önnek kell kitöltenie illetve Önnek kell a biztosítóhoz elvinnie.
Kérdése van? Hívjon fel minket most!